bg07

“Tagasi kooli” kampaania koostöös Sportlandiga

 

Sky Media müügiesindaja: Meelis Tõrv

Kampaania eesmärk: Teavitada kuulajaid Sportlandi „Tagasi kooli“ kampaaniast ja eripakkumistest ning edastada Sportlandi brändisõnum

Periood: 22.august-2.september 2016

Raadiojaam: SKY Raadio

Kampaania ülesehitus, strateegia:
Kampaania sihtrühmaks olid koolilapsed ja nende vanemad. Kampaania eelnädalal toimus sõnumi edastamine reklaamklipi ja saatejuhtide eetripromoga, sh hommiku- ja tipptunnisaates. Sportlandi poolt välja pandud tõukerattad ja gyroscooter läksid loosimisele kampaania teisel nädalal. Osalemiseks tuli soovijatel saata häälsõnum oma nime, kooli ja klassiga, kasutades SKY Raadio mobiiliaplikatsiooni häälsõnumi funktsiooni.

Loosimised olid väga emotsionaalsed ja võitjad üliõnnelikud. Igast võitjast valmisid järelkajastusena videopostitused Facebookis.
Videote summaarne reach ületas 34 000.