Klient: Bauhof Group AS
Sky Media müügiesindaja: Airi Kullik Kampaania eesmärk: Kajastada Ostumöllu kampaania peavõidu ehk sõiduauto liikumist mööda Eestimaad, et klientidel oleks võimalik oma lähima Bauhofi kaupluse juures autoga tutvust teha ning lisakuponge loosis osalemiseks hankida. Periood: Märts, Juuli, Oktoober Raadiojaam: Sky Plus Kampaania ülesehitus, strateegia: Teavitada potentsiaalseid kampaanias osalejaid Ostumöllu peaauhinna liikumisest läbi raadio Sky Plus otse-eetri 11 kampaaniapäeva jooksul ning seeläbi ka tõsta üldist teadlikkust Ostumöllu toimumisest. Kampaania kulmineerus peaauhinna loosimisega Sky Plus Hommikuprogrammi otse-eetris. Tulemus: Liiklusliini erilahendus tekitab klientides huvi kampaania ning peaauhinna vastu. Palju käidi autoga tutvumas ning lisakuponge väljastati ühe kampaania jooksul keskmiselt 3000 tk. Bauhofi kommentaar: „Klientide tagasiside kohaselt saadi just Sky Plusist infot auto liikumise ning võiduvõimaluse kahekordistamise kohta. Samuti tekitab Hommikuprogrammis peavõidu loosimine alati klientides positiivset elevust.“ |