bg07

5 põhjust, miks raadioreklaamil võiks olla kindel koht sinu turunduskampaanias

Võime ju rääkida terve päeva bänneritest, Facebookist, Twitterist, Instagramist, Google AdWordsist, SEOst, sisuturundusest ja nii edasi. Moodsaid reklaamivõimalusi on lisandunud palju ja kõigil on oma plussid ning miinused.

Kuid ühel konkreetsel põhjusel oleme nimekirjast välja jätnud raadio – tööriista, mille olemasolu mingil osal digiajastu võimaluste valguses tihtilugu ununema kipub.

Järgnevalt toome välja viis head põhjust, kuidas turunduskampaania raadioeetris just Sinu firmat aidata saab:

Raadioreklaam – esimene ja tõeliselt mobiilne

Raadioreklaami üks suurtest plussidest on mobiilsus. Võib isegi öelda, et raadio ning digitaalne audio on esimene ja ainuke tõeliselt mobiilne massimeedium. Autos, tööl, puhkehetkel, treeningsaalis ja ühistranspordis – oma kaasaskantavuse abil turundab raadio Sinu toodet või teenust alati, mida iganes potentsiaalne klient ka ei teeks.

“Raadio on unikaalses seisus autosõitjatele hommikuses tipptunnis ja samaväärselt õhtusel tipptunnil”
– Carat Estonia –

Oled kliendi jaoks alati esilehel

Sinu sõnum ei ole kunagi peidetud teiste vahele. See tähendab, et hetkedel, kui sinu reklaam raadioeetris kõlab, oled sa kliendi tähelepanu keskpunktis. Sa ei konkureeri tähelepanu pärast! Paljude teiste meediumite puhul ei ole see võimalik või nõuab erilahendusi. Raadio teeb kõik võimaliku, et kuulaja jaoks oleks just Sinu turundussõnum number üks.

Puudub võimalus reklaame blokeerida

Kuidas blokeerida veebilehtedel olevat reklaami? See on üks neist küsimustest, mida hulk interneti kasutajaid Google’i otsingumootorisse sisestab. Piisab vaid sellest, kui inimene lisab oma internetilehitsejale lihtsa laienduse ning teatud juhtudel võib heausklik turundaja suu positiivsest tulemusest puhtaks pühkida. Statistika andmetel on nende inimeste hulk, kes internetireklaamid oma browserites ära on keelanud, umbes 25% ning see trend on süvenev.

Raadioreklaam käivitab peas tõelise näitemängu

Soovid, et Sinu raadioreklaami taustaks mängib 100-pealine orkester? Ei ole probleemi! Kuidas oleks lapse naeruga, elevandi sõjahüüdega või häälega, mida teeb rahulolev klient? Parem veel – see kõik on vabalt mahutatav ühte reklaamklippi.
Kõige selle tulemusena käivitub Sinu potentsiaalse kliendi peas tõeline emotsioonide ning kujutluspiltide tulv, millel erinevate uuringute sõnutsi võib olla tugev mõju ostuotsuseni jõudmises.

Raadio müüb intiimsusega

Kui Sul on valik, kas oma heale sõbrale või tuttavale näidata pilti, kirjutada või helistada ja rääkida mõnest tähtsast asjast, siis millise valiku teed? Tõenäoliselt valib suur osa inimestest just viimase variandi – helistada ning rääkida südamest-südamesse. Ka raadio võimaldab edastada emotsioone ning intiimsust. Raadio on inimlik ja omab kõiki eeldusi, et reklaamida Sind usaldusväärselt.

„Raadio on endiselt üks kuluefektiivseimaid call-to-action meediakanaleid.“
– Hanno Kindel, OMD –

Kui Sul on lähiajal plaan oma toodet või teenust turundama hakata või paned parasjagu kampaaniat kokku, siis tule meile kohvile. Vestleme, anname nõu ja vaatame koos Sinu plaanid üle.