Sky Media müügiesindaja: Meelis Tõrv
Kampaania eesmärk: Teavitada kuulajaid Sportlandi „Tagasi kooli“ kampaaniast ja eripakkumistest ning edastada Sportlandi brändisõnum
Periood: 22.august-2.september 2016
Raadiojaam: SKY Raadio
Kampaania ülesehitus, strateegia:
Kampaania sihtrühmaks olid koolilapsed ja nende vanemad. Kampaania eelnädalal toimus sõnumi edastamine reklaamklipi ja saatejuhtide eetripromoga, sh hommiku- ja tipptunnisaates. Sportlandi poolt välja pandud tõukerattad ja gyroscooter läksid loosimisele kampaania teisel nädalal. Osalemiseks tuli soovijatel saata häälsõnum oma nime, kooli ja klassiga, kasutades SKY Raadio mobiiliaplikatsiooni häälsõnumi funktsiooni.
Loosimised olid väga emotsionaalsed ja võitjad üliõnnelikud. Igast võitjast valmisid järelkajastusena videopostitused Facebookis.
Videote summaarne reach ületas 34 000.