bg07

Bauhof Group AS edulugu

bauhof
Klient: Bauhof Group AS

Sky Media müügiesindaja: Airi Kullik

Kampaania eesmärk: Kajastada Ostumöllu kampaania peavõidu ehk sõiduauto liikumist mööda Eestimaad, et klientidel oleks võimalik oma lähima Bauhofi kaupluse juures autoga tutvust teha ning lisakuponge loosis osalemiseks hankida.

Periood: Märts, Juuli, Oktoober

Raadiojaam: Sky Plus

Kampaania ülesehitus, strateegia: Teavitada potentsiaalseid kampaanias osalejaid Ostumöllu peaauhinna liikumisest läbi raadio Sky Plus otse-eetri 11 kampaaniapäeva jooksul ning seeläbi ka tõsta üldist teadlikkust Ostumöllu toimumisest. Kampaania kulmineerus peaauhinna loosimisega Sky Plus Hommikuprogrammi otse-eetris.

Tulemus: Liiklusliini erilahendus tekitab klientides huvi kampaania ning peaauhinna vastu. Palju käidi autoga tutvumas ning lisakuponge väljastati ühe kampaania jooksul keskmiselt 3000 tk.

Bauhofi kommentaar: „Klientide tagasiside kohaselt saadi just Sky Plusist infot auto liikumise ning võiduvõimaluse kahekordistamise kohta. Samuti tekitab Hommikuprogrammis peavõidu loosimine alati klientides positiivset elevust.“