Sky Media hinnakiri, alates 01.01.2018

Hinnakirja aluseks on 20-sekundilise reklaamklipi hinnad. Esituskorra lõpphind kujuneb klipi tegeliku kestvusele vastava hinnakoefitsiendi abil: 0,6 (kuni 10 sek); 0,8 (10-15 sek); 1,2 (21-30 sek); 1,4 (31-40 sek) ja pikemate klippide korral hind kokkuleppel. Raadiojaamad edastavad reklaame 2 kuni 3 korda tunnis.

Millistes ajatsoonides, kui tihedalt ja kui sageli on põhjendatud sõnumi edastamine, sõltub juba Teie seatud eesmärkidest. Optimaalseima meediaplaani ja eelarve saate pakkumise vormis meie kliendihalduritelt. Garanteerime teile, et juba paari esitusega jõuate kümnete tuhandete kuulajateni aga paarikümne esituse toel enamiku valitud raadiojaama kuulajateni ning kaugelt enam kui korra.

Mugavaima ja kulutõhusaima planeeringu tagavad mahupaketid. Ka siin sõltub lõplik hind esitatava klipi pikkusest (vt hinnakoefitsiendid). 30 või 50 esituskorda mis on jaotatud nädala või paari peale on enamasti piisav, et sõnum „töötaks“ ehk kuulajat kõnetaks, huvi korral liikvele tõukaks. Mahupakettidele lisaks pakume eripaigutusega pakette nagu Ilmateade, Liiklusliin ja Kontrollime Kella. Nende pakettide puhul satub Teie sõnum paketi teemaga haakuva saateosa vahetusse naabrusesse. Sobiva seose loomisel olete õigel ajal õiges kohas, mida on raske alahinnata.

 

Reklaamsõnumiste edastamisel eetrisse lähtume Reklaami- ja Meediateenuste seaduses sätestatust, eeldame raadiojaama formaadi ja kuulajaid austava sõnastuse järgimist.