Klient: meditsiinilabor SYNLAB Eesti OÜ
Sky Media müügiesindaja: Elo Vagur
Kampaania(te) eesmärk: Tutvustada inimestele tervisekontrolli võimalusi, tõsta teadlikkust, milliseid näitajaid võiks verest kontrollida. Tuua inimesed patsiendiportaali minu.synlab.ee.
Periood(id): Varasemalt eksperiment raadio Sky Plus Hommikuprogrammi saatejuhtidega, Hommikuprogrammi mäng 1.-5.8.2016 ning 5.-9.9.2016 raadioklpp
Raadiojaam(ad): Retro FMis raadiomäng, raadioklipp raadios Sky Plus ja eksperimendid mõlema kanali saatejuhtidega, arstide külastus stuudios
Kampaania(te) ülesehitus, strateegia: Saatejuhtidele tehtud tervisekontrollid andsid võimaluse teha eetris põnevaid tegevusi ja arsti selgituste läbi anda kuulajatele rohkem informatsiooni, milliseid tervisenäitajaid võiks kontrollida ja mida neist välja lugeda.
Hommikuprogrammi raadiomänguks sai valitud vanema kuulajaskonnaga kanal. Raadiomäng ja auhinnad andsid võimaluse rääkida tervisekontrolli pakettide ja teenuse sisust täpsemalt.
Noorematele oli strateegia noorema kuulajaskonnaga raadio Sky Plus raadioklipi abil tutvustada tervise profülaktilist kontrolli võimalust: Terviseriski paketti – 13 analüüsi, mida inimene korra aastas võiks kontrollida. Suunata inimesed patsiendiportaali minu.synlab.ee, kus saab lisainfot ja tellida. Tõsta brändi ja teenuse tuntust, käivet.
Tulemused: Laborisse pöörduvad kliendid nimetavad Synlabist teadlikuks saamise allikana raadios Sky Plus saatejuht Alari Kivisaarele tehtud analüüse. Raadiomängu nädalal tegime tervisekontrolli pakettide käibe rekordi. Klipp on alles tulekul, aga oleme ootusärevad.
SynLabi kommentaar: Kontaktisikud mõtlesid strateegiliselt kaasa, aitasid suunata, aga samas arvestasid ka kliendi vajadustega. Tagasiside oli tehniliste inimeste poolt alati kiire ja töö tehtud pühendunult. Saatejuhid tutvustasid üsna kompetentselt keerulist meditsiiniteenust ja rääkisid läbi kogemuse põnevalt. Vahva lisaväärtus oli verevõtu protseduuri klipi raadio Sky Plus Facebooki panek, kus sellel oli väga palju vaatamisi. Tasulised eetriajad aitasid oluliselt kaasa kodulehe külastusele ja tervisekontrollide tegemise tõusule. Oleme valikuga rahul ja jätkame koostööd.