Klient: Creditstar Estonia AS
Sky Media müügiesindaja: Annely Linkmann
Kampaania eesmärk: Kinnistada raadio Sky Plus ja Creditstar kaubamärgi tuntust ning pakkuda reklaamkliendile erilahendusena auhinnamängu toimumist raadioeetrist väljaspool, kajastust sotsiaalmeedia erikanalites.
Periood: august 2016
Raadiojaam: Sky Plus
Kampaania ülesehitus, strateegia: Raadio Sky Plus oli otse-eetris Pärnust, Weekend Festival Balticult. Erilahendus koostööpartneriga Creditstar, kes toetas Creditstar aardejahi mängu, mis toimus festivalialal, rannaliival.
Aardejahi käigus oli ühel osalejal võita tuhat eurot.
Rannaliival oli 10×10 meetri suurusele alale peidetud kokku kümme erinevat varandusekotti.
Üks kott kümnest sisaldas peaauhinda, milles oli 1000 eurot sularaha. Teistes kottides olid väiksemad auhinnad, näiteks Creditstarilt 2x 100 eurot ja kingitused raadiolt Sky Plus.
Tulemus ja kommentaar: Raadio Sky Plus eetri ja sotsiaalmeedia ergutusel toimus aktiivne osalejate värbamine ning 5 finalisti valiti välja kohapeal.
Peaauhind 1000€ kaevati välja esimese minuti jooksul!
Raadioeetrisse tehti mänguplatsilt otse-reportaaž, sellele eelnenud raadiopromo, millest sai raadiovahendusel osa ca 234 000 kuulajat (TNS Emor päevikuuuring 2016 kevad).
Lisaks raadioeetris kajastatud mängule, valmis üritusest ka videomaterjal, postituse FB reach 68 000, mille vaatajanumbriks Youtubes 5800.
100 000 REACH – Sky Plus FB leht kampaania (kampaania perioodil Creditstar logoga kaanepilt).
45 000 REACH – Sky Plus koduleht