bg07

Cafe Lyon edulugu

Klient: Saiakohvik OÜ

Sky Media müügiesindaja: Airi Kullik

Kampaania eesmärk: Teavitada kuulajaid uue kohviku asukohast ning leida läbi positiivse koostöökampaania „Kohtle teenindajat nagu staari“ uusi töötajaid.

Periood: jaanuar 2015 ja 2016

Raadiojaam: Sky Plus

Kampaania ülesehitus, strateegia: teenindajate tunnustamiseks ja parema maine saavutamiseks ühiskonnas kutsuti tööle külalisteenindajad, tuntud Eesti meelelahutus-ja ühiskonnategelased:
Kristjan Hirmo, Birgit Sarrap, Ženja Fokin, Getter Jaani ja Urve Palo. Nendega tehti pärast tööd intervjuu ja uuriti, kuidas teenindajaamet meeldis, mis on selle plussid ja miinused, miks teenindajaid tuleb tunnustada ja kiita. Tänu nii positiivsele tagasisidele korrati kampaaniat 2016. a. Teenindajateks olid Saara Kadak, Cool D, Elina Born, Kristjan Hirmo ning Yoko Alender. Sel korral tehti külalisteenindajatega intervjuu enne ja pärast tööd, mis lisas põnevust nii kuulajale kui ka kohviku külastajale. Lisaks loositi välja Saara Kadaku improetenduse pileteid, mida käis päeva jooksul küsimas tosin külalist.

Tulemus ja kommentaar: 2015 a. kampaania oli väga edukas, sellest rääkisid nii olemasolevad kliendid kui ka uued, külalisteenindajatega tehti intervjuusid online-meediasse, igapäevaselt avaldati galeriisid, lisaks teleintervjuu Urve Paloga TV3 uudistesaates. Vastavatud Viru Cafe Lyon sai palju tähelepanu ning suurenes külastatavus, palju kiideti teenindajaid ning ka kampaania ideed. Uued teenindajad, kes tööle kandideerisid, olid samuti kampaaniast kuulnud.

Kampaania tulemused 2016 aastal olid veelgi paremad, kuna see oli varasemalt korra toimunud ning tuttav. Saime väga palju tähelepanu nii meedias kui ka klientide seas. TV3 tegi intervjuu Lyoni juhataja ja Elina Borniga, räägiti palju teenindajatöö kitsakohtadest ja mainest. Iga päev avaldati online-meedias galeriisid, uudisnuppe. „Kohtle teenindajat nagu staari“ kampaania oli isegi „Turundustähe“ nominent Turundusraadios.