Sky Media hinnakiri, alates 1.1.2024

Hinnakiri tervikuna pdf-formaadis, SIIT

Hinnakirja aluseks on 20-sekundilise reklaamklipi hinnad. Esituskorra lõpphind kujuneb klipi tegelikule kestvusele vastava hinnakoefitsiendi abil: 0,6 (kuni 10 sek); 0,8 (10-15 sek); 1,2 (21-25 sek); 1,3 (26-30 sek); 1,4 (31-40 sek); pikema klipi korral hind kokkuleppel. Raadiojaamad edastavad reklaame 2 kuni 3 korda tunnis.

Millistes ajatsoonides, kui tihedalt ja kui sageli on põhjendatud sõnumi edastamine, sõltub juba teie seatud eesmärkidest. Optimaalseima meediaplaani ja eelarve saate pakkumise vormis meie kliendihalduritelt. Garanteerime teile, et juba paari esitusega jõuate kümnete tuhandete kuulajateni, paarikümne esituse toel aga enamiku valitud raadiojaama kuulajateni ning kaugelt enam kui korra.

Mugavaima ja kulutõhusaima planeeringu tagavad mahupaketid. Ka siin sõltub lõplik hind esitatava klipi pikkusest (vt hinnakoefitsiendid). 30 või 50 esituskorda, mis on jaotatud nädala või paari peale, on enamasti piisav, et sõnum „töötaks“ ehk kuulajat kõnetaks ning huvi korral liikvele tõukaks. Mahupakettidele lisaks pakume eripaigutusega pakette nagu Ilmateade ja Liiklusliin. Nende pakettide puhul satub teie sõnum paketi teemaga haakuva saateosa vahetusse naabrusesse. Sobiva seose loomisel olete õigel ajal õiges kohas, mida on raske alahinnata.

Reklaamisõnumite edastamisel eetris lähtume Reklaami- ja Meediateenuste seaduses sätestatust, eeldame raadiojaama formaadi ja kuulajaid austava sõnastuse järgimist.