Purina Eesti soovis tuua läbi erilahenduste suuremat tähelepanu kassitoidule Gourmet Gold. Detsembris ehitati Ülemiste ostukeskusesse Gourmet Gold kassitoidu konservidest kuusepuu ning kampaania lõppedes jagati see kohalviibijate vahel tasuta ära. Sellest, kuidas aga raadioeetris kassitoidust huvitavalt rääkida või kampaaniat kajastada, tekkiski mõte taaselustada üks edukamaid fotokonkursse ning muuta see hoopis kassiteemaliseks. Sky Plus asus otsima Jõulubeebi asemel Jõulukiisut.
Kampaania esimesel nädalal kutsusime klipireklaami ning DJ suulise promo kaudu osalejaid üles pilte saatma. Tingimuseks see, et kass peaks olema ülespildistatud jõuluteemalises keskkonnas. Oluline oli siinkohal, et ükski osaleja ei hakkaks oma lemmikloomale vägisi riideid selga panema või kuidagi looma halvasti kohtlema. Osalesid nii klassikalised kuuse ees ja vahel piiluvad kassid, kuid laekus ka uuema meedia abil tehtud jõulupilte (emoticonide ja erinevate mobiiliaplikatsioonide abil loodud lahendused).
Raadiokampaania teisel nädalal käivitus hääletuse esimene voor, sealt 10 edasipääsenut osalesid lõpphääletusel. Eraldi toimus publiku lemmiku valimine raadio Sky Plus Facebooki kontol.
Aga nüüd siis numbritest.
Kampaania pikkus 3 nädalat (5.12-23.12.2016). Sky Media kasutatav meediamiks hõlmas nii klipireklaami, DJ suulist promo (mängu aeg raadioeetris), mängu kajastamist raadio Sky Plus kodulehel kui ka sihitud tasustamata postitusi sotsiaalmeedias. Lisaks ilmusid printreklaamid suurimates meediaväljaannetes.
- Raadiojaama Sky Plus REACH 255 000, 15-45 vanuserühmas 169 000*.
- Osalejaid 500 (eelnevale kogemusele tuginedes piirasime osalejate arvu 500-le).
- Eelhääletusel anti 9000 häält, finaalhääletusel 11 000.
- Sky Plus kodulehe külastatavus kasvas kampaania perioodil 38% võrreldes kampaaniaperioodile eelnenud kolme kuu keskmise külastajate arvuga.
- Facebook Total reach kampaania jooksul (6 päeva) 505 000 inimest. Suurim reach & engagement saavutati vanuserühmas 18-34.
- Võidupilt tõi Sky Plus fännilehel kaasa ca 2500 kommentaari ning 1000 jagamist.
Jaama seisukohast on alati oluline, et me eristuksime kliendi vaates pakutavate lahendustega (mängudega), ka kuulajatel oleks huvitav kampaanias osaleda – eriti kui kampaania pikkus on rohkem kui 2 nädalat, ning et ka kampaania viimastel nädalatel oleks raadioeetris huvitav ja eristuv sisu, mis aitaks üleval hoida ka jaama erinevate digikanalite külastatavust ning täidaks seeläbi kliendiga koos püstitatud eesmärke.
Birgit Veer
Raadio Sky Plus turundusjuht
*Kantar Emor Raadio Päevikuuring (31/08/2016-29/11/2016) SÜGIS 2016.